Alla inlägg under maj 2011

Av Maria Augustsson - 30 maj 2011 09:51

Det har hänt en hel del sen jag skrev sist!

Leon är ju 11 månader  nu, skrutten!

Vi har hunnit ha namngivning för honom, den 9 April, det har hunnit vara Påsk då Leon var en liten Påskkärring, och igår var det min första Mors dag!

Namngivningen som vi hade i Bruksgården i Dfs blev jättelyckad.

Leons morbror Peter höll ett fint tal till honom och satte på honom hans namnhalsband som en symbol för att han fått sitt namn, Han och hans sambo Sandra var nämligen faddrar!

Min kusin Lovisa sjöng jättefint och Mathias kompis Peppe spelade gitarr!

Leon fick jättemycket fina presenter av all släkt och vänner=)


Påsken var ju varm och skön, till skillnad från vad det är nu! Leon var utklädd till en liten påskkärring och var så söt så! fast några påskbrev hade han ju inte målat=)

Nu är det redan slutet av Maj och igår var det min första Mors dag! Jag fick en blombukett och ett fint kort av Leon och Mathias, och sen blir det bio här i veckan! Baksmällan tror jag nog det blir!

Nu sover skruttis så jag tänkte passa på att skriva lite äntligen!

Förkyld håller jag på att bli med, Leon är snorig så det är han som smittat mig!

Inte bra att blir sjuk nu när jag ska till ULLARED på lördag!; ska bli så kul=)


Leons rum är färdigtapetserat också men  han har inte flyttat in ännu, det är fortfarande inte klart med all inredning och sådär än, så vi får se när det blir=)

Snart fyller han 1 år vår lilla skrutt, kan inte fatta det! på självaste midsommarafton! ska köpa presenter i Ullared tänkte  jag.

Har börjat gå lite mer på Öppna Förskolan med Leon, jag tänkte han skulle vänja sig om vi ska börja ha honom på dagis till hösten, har inte sökt än, men måste väl göra det nu helslt om jag ska börja söka jobb och sådär.

Känns som han är så liten, men det ordnar sig väl=)

Nej nu ska jag fixa lite saker medan han sover, ha en bra dag alla!


Lite bilder:


Namngivningen:

   

Påsk=)

   

Mors Dag!

   

Busungen!     




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen handlar om oss och vår lilla Leon som föddes den 24 juni 2010!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards