Alla inlägg under september 2010

Av Maria Augustsson - 24 september 2010 16:16

Idag fyller våran lilla skruttis 3 månader!  Vi var på Bvc förut idag och vägde och mätte som vanligt och nu är han 57 cm lång och väger 5035! det går undan=)

Han skulle även vaccineras idag och det var inte lika kul, stackarn! men det gick fort över, han somnade direkt sen och än har vi inte märkt av någon feber eller nåt annat så vi får hoppas det inte blir så!

Satt och lade in kort från kameran till datorn nyss och då ser man verkligen att han har växt=)

Leon 2 månader:

 

Leon 3 månader:

 



Tuffing=)


 

I Babygymmet=)

 


Tycker om att flyga med pappa=)

 

Fredag idag men det känns som Lördag, beror väl på att Mathias är ledig antar jag.

Brorsan och Sandra är i Ullared nu och de skulle köpa med en overall till Leon som jag såg på bloggen, jättefin svart och bara 129 spänn! vill också dit och handla=)

Den här är det, tyckte den var helt ok och billig!

 

Overall från Gekås


Den här har han nu men det är ju mer en höstoverall:

 

Pluttis!


Ja..ikväll blir det inte mycket..blir väl tvn som vanlligt=) imorron är det Åtorpsmarken, det ska vi ju såklart gå på, lite mysigt när det blir höst och alla marknader är tycker jag!


Ha en trevlig kväll!








Av Maria Augustsson - 23 september 2010 21:57

Testar lite olika designer...helst skulle jag ju vilja ha en snygg header med bilder men är inte så jättebra på sånt här så vi får väl se hur det blir!


Nu blir det snart sängen för mig och Leon, pappa Mathias kommer inte hem förrän ca halv ett..=/

Natti!


Gillar verkligen den här låten!

&hl=sv_SE&fs=1&">&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">


Vet inte varför den kom med två ggr..=)

Av Maria Augustsson - 23 september 2010 20:32

Idag har vi varit på Babymassage för andra gången på Bvc.

Det gick jättebra och Leon var nöjd hela tiden. Vet inte om han tycker det är skönt men jag hoppas och tror det, det verkar ju så i alla fall=)


Åkte sedan iväg till Mathias mormor för hon och Mathias moster vill träffa Leon så där blev jag bjuden på fika och varma mackor!  

Sitter här nu ensam framför tvn...Leon ligger och sover bredvid...är så trist att vara själv på kvällarna när Mathias jobbar eftermiddag men imorron är han ledig!

Blir nog att lägga sig snart...trött som vanligt=)

Ha en bra kväll!

  

 

Leon 2 månader!

Av Maria Augustsson - 23 september 2010 14:20

Har tröttnat på allt krångel med min blogg jag har nu..fattar inte alla inställningar och sådär...lättare med en svensk blogg=) så jag ska prova den här nu tänkte jag!

Det här är bara ett testinlägg så länge...

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen handlar om oss och vår lilla Leon som föddes den 24 juni 2010!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards