Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Leon 3 månader!

Av Maria Augustsson - 24 september 2010 16:16

Idag fyller våran lilla skruttis 3 månader!  Vi var på Bvc förut idag och vägde och mätte som vanligt och nu är han 57 cm lång och väger 5035! det går undan=)

Han skulle även vaccineras idag och det var inte lika kul, stackarn! men det gick fort över, han somnade direkt sen och än har vi inte märkt av någon feber eller nåt annat så vi får hoppas det inte blir så!

Satt och lade in kort från kameran till datorn nyss och då ser man verkligen att han har växt=)

Leon 2 månader:

 

Leon 3 månader:

 



Tuffing=)


 

I Babygymmet=)

 


Tycker om att flyga med pappa=)

 

Fredag idag men det känns som Lördag, beror väl på att Mathias är ledig antar jag.

Brorsan och Sandra är i Ullared nu och de skulle köpa med en overall till Leon som jag såg på bloggen, jättefin svart och bara 129 spänn! vill också dit och handla=)

Den här är det, tyckte den var helt ok och billig!

 

Overall från Gekås


Den här har han nu men det är ju mer en höstoverall:

 

Pluttis!


Ja..ikväll blir det inte mycket..blir väl tvn som vanlligt=) imorron är det Åtorpsmarken, det ska vi ju såklart gå på, lite mysigt när det blir höst och alla marknader är tycker jag!


Ha en trevlig kväll!








 
 
Ingen bild

bella

1 oktober 2010 12:23

Jag kommer byta namn på denna bara.. Soundtard tog jag bara som test mest :) men som sagt, man vill slippa krånglet! Hoppas allt är bra :)

 
bella

bella

1 oktober 2010 14:38

Ny blogg :)

Issies.blogg.se

http://www.issies.blogg.se

 
Ingen bild

lovisa

3 oktober 2010 15:03

Gör det, roligt att sitta och skriva=)
Allt bra annars?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Augustsson - 30 maj 2011 09:51

Det har hänt en hel del sen jag skrev sist! Leon är ju 11 månader  nu, skrutten! Vi har hunnit ha namngivning för honom, den 9 April, det har hunnit vara Påsk då Leon var en liten Påskkärring, och igår var det min första Mors dag! Namngivninge...

Av Maria Augustsson - 24 mars 2011 13:08

Helt otroligt vad tiden går fort! det är ju skrämmande, lilla skrutten är redan 9 månader! Vart tog tiden vägen? Händer saker hela tiden nu, börjar bli lite smått jobbigt eftersom han  har börjat plocka och dra i saker som vi har här i bokhyllan nu...

Av Maria Augustsson - 8 mars 2011 13:45

Leons första två små tänder har tittat upp nu=) sen är framtänderna på g snart också tror jag...märks för jag får byta bajsblöja stup i kvarten! Han börjar bli mer o mer företagssam här nu, speciellt i gåstolen, åker runt o försöker dra i allt, tid...

Av Maria Augustsson - 24 februari 2011 23:00

Idag blir lilla skruttisen 8 månader! herregud, hur fort går det inte? snart är han ett år....ibland kan jag få lite ångest för att han aldrig mer kommer vara liten bebis, men samtidigt är det ju jättekul att se hur han utvecklas, han är så himla rol...

Av Maria Augustsson - 23 februari 2011 19:32

Dags att bestämma sig om man ska gå på klassfesten nu snart då! Sista dagen på Fredag och en person från vår klass har anmält sig!  Dåligt!...själv måste jag vänta till sista dan, inga pengar förrän då! Inte många från de andra klasserna heller h...

Presentation


Den här bloggen handlar om oss och vår lilla Leon som föddes den 24 juni 2010!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards