Alla inlägg under mars 2011

Av Maria Augustsson - 24 mars 2011 13:08

Helt otroligt vad tiden går fort! det är ju skrämmande, lilla skrutten är redan 9 månader! Vart tog tiden vägen?

Händer saker hela tiden nu, börjar bli lite smått jobbigt eftersom han  har börjat plocka och dra i saker som vi har här i bokhyllan nu. Känenr att vi får nog ta och skaffa ett skåp som går att stänga istället!=)


Tre tänder har ploppat upp i underkäken också och båda framtänderna är på gång. Han har inte blivit dålig som de kan bli, men han bajsar väldigt mycket! igår sprutbajsade han ner mig när jag bytte blöja på honom! o det märkliga är att han jämt ska bajsa när jag just satt på en ren blöja, haha=)


Vi som hade en bebis som sov så länge på morgnarna har nu fått en liten morronpigg skrutt istället! förut kunde han sova till nio halv tio, sen blev det halvåtta åtta..o idag vaknade han 5.45 låg på mage i sängen o skrattade åt mig=),fast då får han lite mjölk sen är han vaken ett tag och somnar sen igen..så man ska väl inte klagaa...finns de som har det värre! han sover ju i alla fall hela nätterna och det är jag väldigt glad för!

Ser inte ut att bli nån mammafika idag så jag vet inte vad vi ska hitta på, Mathias jobbar em..såå tråkigt!=/ ja vi får väl se, har ii alal fall hunnit med en promenad på fm, så skönt väder!

Ha det bra!


Leon  Mars:

     

Av Maria Augustsson - 8 mars 2011 13:45

Leons första två små tänder har tittat upp nu=) sen är framtänderna på g snart också tror jag...märks för jag får byta bajsblöja stup i kvarten!

Han börjar bli mer o mer företagssam här nu, speciellt i gåstolen, åker runt o försöker dra i allt, tidningar är speciellt kul!  Inte kul för Mamma att hålla på o säga "Nej  Nej " hela tiden..o värre blir det ju=)

I helgen började vi måla i Leons rum, vitt blir det  och en vägg med tapet från  Sandbergs, "Dino" Svart vitt...nähä? säger du det! måste måla en gång till dock..=/

Sen blir det tapetsering...Nu är han i köket o grejar med tidningarna hör jag, måsate nog gå ut och kolla!

Ha en bra dag!


  Den väggen som är grå kommer det bli tapet på!   Vitt Vitt!

Presentation


Den här bloggen handlar om oss och vår lilla Leon som föddes den 24 juni 2010!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards